fredag 15 maj 2009

Fredag och helg!

Idag var jag uppe vid halv 8 när H gick upp till jobbet, känner mig grymt duktig.
Jag kände att det var lika bra att gå upp tidigt så får jag ut nåt av hela min lediga dag!
Nu är jag snart klar med tvätten sen vid lunch ska jag & Viktoria gå och äta på Latte.
Sen får vi se vad resten av dagen bjuder på. Men när Hasan kommer hem från jobbet ska vi iaf åka iväg och köpa en micro, verkligen på tiden nu. Konstigt att man knappt klarar sig utan en.
Sen senare mot kvällen ska vi förmodligen gå ut och äta nånstans, får se vad det blir.
Helst skulle jag grilla här hemma på balkongen, men H ville hellre gå ut.



Härom dagen fick jag förresten hem min rosa paljettbikini från H&M, självklart så passa den inte. Tråkigt för den va så fin, men nu har jag skickat efter den här istället som jag hoppas passar bättre! Blev ett par fina turkosa hårspännen till också! Blir nog fint i sommar! Ha en bra dag allihopp!

2 kommentarer:

Fröken Fräken sa...

Vad roligt att du hittar så mycket på min blogg att inspireras av! Hoppas att du fick en härlig ledig dag!

MammaRebecca sa...

Haha:) Du får veta snart om du inte redan vet;)
snygg bikini