söndag 3 maj 2009

Helgen

Vaknade och kollade ut om det skulle vara lika fint väder som igår, men ikke.
Tråkigt jag som ville sola idag också.
Gårdagen var riktig mysig, jag började med att tvätta allt på morgonen. När jag var klar begav jag mig ut till mammsen för att sola lite, rikigt härligt jag älskar solen!
På kvällen gick jag & H ut och åt på grekiska, så himla gott både han och jag älskar maten där. Så blev det ett glas cider i det fina vädret :) Efter det hade vi tänkt att gå och bowla eller gå ut men så blev det inte. Vi blev kvar här i soffan hela kvällen, kollade på Dreamgirls den är så bra. H tyckte inte de iof, hehe. Nu ska jag bege mig till affären och köpa det sista viktiga innan jag beger mig till Nice inatt :) Längtar!

2 kommentarer:

MammaRebecca sa...

Ha de såå underbart i Nice nu, man blir ju skapligt avis:)

Nathalie sa...

Ååå gumman nu hann vi aldrig träffas innan du åker :( Ha nu så jävla kul :) Massor av pussar och kramar från Elmedin och mig.