tisdag 26 maj 2009

Härlig dag!

Idag har jag varit till Västerås med Viktoria, vi har varit på Ikea men passade även på och gå in i lite andra affärer. Blev en sväng till Plantagen också där vi hade planerat att köpa med oss blommor till balkongen, men ikke vi kom hem utan blommor. Fanns nästan ingenting.
Däremot blev det lite grejer från Ikea, parasoll till balkongen, lite ljus, spetsgardiner och en korg till mitt sidebord. Var in på min favoritaffär Nordik också, finns så mycket där men dock lite dyrt. Men passa på att förnya min cultlykta med nya plattor, rosa fina så man får lite sommarkänsla. En bra dag trots att vi inte hitta allt vi skulle :)
När jag kom hem var vi ner till Cheapy och beställde nya vita fönsterbrädor till lägenheten, dom skulle komma nästa vecka, kommer bli så fint av en sån liten förändring!
Imorgon är det jobb igen men snart helg! Hoppas ni haft en bra dag!





1 kommentar:

Therese Holm sa...

Här är min nya blogg :-)