onsdag 13 maj 2009

Onsdag

Äntligen har solen hittat fram, hoppas den stannar kvar ett tag nu och att sommaren kommer snart! Jag har suttit på balkongen en stund och njutit, blev en frukost där också.
Idag jobbar jag eftermiddag så förhoppningsvis ska jag hinna med lite städning här hemma innan de. Bara jag inte fastnat här såklart :)
Jag har suttit och kollat på biljetter till Britney Spears som kommer till Sverige i juli! Jag är så sugen vill verkligen gå på hennes konsert, den ska vara helgrym.
Lite tråkigt och gå själv bara, någon som vill följa med? :)
Nu ska jag slita mig från datorn, ha en härlig dag!

3 kommentarer:

Viktoria ♥ sa...

Jag skulle lätt vilja följa med, vilket datum kommer hon? Självklart att jag skickar över bilden på din och Emilio sen :) Pusss

MammaRebecca sa...

Tack tack:) Ja hennes konsert kommer bli grym, men såg att biljetterna var rätt dyra.

MammaRebecca sa...

Ja ha men jag hade läst att de kosta typ några tusen, de kanske bara va nå skit jag läste då:)heheh