onsdag 27 maj 2009

Skyltar

Idag trilla det ner något som lät lite mer än vanlig post i brevlådan, så jag gick upp och kolla vad det kunde vara. Det var det mina skyltar som kommit, som jag vunnit på tradera.
Dom var jättefina svartmålade med vit text, Kärlek & Pussar !
Så en fick göra hjärtat sällskap på hyllan i köket och den andra satte jag fast på korgen under sidebordet. Blev bra! Jag skulle själv vilja börja göra sånna skyltar tycker det är så fint att ha lite varstans i hemmet med olika budskap på.


Idag har jag varit på stan och ätit lunch på Latte med syrran och hennes vänner. Va trevligt!
Sen gick jag hemåt för lite fix innan jobbet kallar klockan 4. Måste ta tag i disken som har stått i flera dagar nu. Så tråkigt, man diskar och diskar men det kommer ny helatiden.
Nej en diskmaskin står på min inhandlingslista, för jag hatar verkligen och diska :)
Nu ska jag väl ta tag i det, ha en bra dag!

1 kommentar:

Viktoria ♥ sa...

Sorry gumman, de va inte meningen att ni skulle tro att de var vi som väntade en tjej :) Men som sagt de visar sig ju på fredag vad som befinner sig där inne ;) Jag tror ju nästan bestämt på en tjej nu men som sagt de visar sig.. Pusss