torsdag 30 april 2009

Valborg!


Nu har jag nyss kommit hem från gymmet, armarna är helt slut kan knappt skriva.
Men det är bara och köra på så det syns nå resultat snart. Idag är det Valborg och jag ska tyvärr jobba ett eftermiddagspass så jag slutar inte förens ikväll. Men jag kanske hinner med en sväng förbi brasan iaf!
Igår blev det lite pyssel ute hos mamma, jag försökte mig på att göra små skyltar av cenitlera.
Tycker dom är så fina, och så köpte jag äntligen mina stämplar. Dom här skyltarna är vita med lite shimmer i, men köpte även ljusgrå lera som jag prova att göra någon annan dag.
Blev jättefint att hänga runt ljuset eller vart som helst med fint band till :)
Ha en härlig valborg allihopp!

1 kommentar:

Viktoria ♥ sa...

Du har fått så fint hemma gumman, trots att det var lite stökigt igår enligt dig ;) haha.. Puss