torsdag 23 april 2009

Härligt väder

Härligt väder vi har idag, hoppas det är här för och stanna nu.
I morse var det träning på shemat, känner mig riktigt duktig att jag kom upp kl halv 9 för att gå och träna :) Just nu har jag gjort mig en hallonsmoothie och sitter på balkongen och njuter av solen! Inte dåligt. Jag väntar på att min vän Nathalie ska bli klar så ska vi bege oss ner på stan en sväng. Kolla om det finns nåt fint i våra få butiker som vi har här.
Men annars är en shoppingdag nästan vecka inbokad i vilket fall :) Annars vet jag inte vad som händer idag. Åker nog en sväng till mormor & morfar sen, hon ska plantera en blomma till mig.
Sen ska jag nog ta med grillen som jag skulle få av dom :) Perfekt till balkongen!
Nu ska jag fortsätta sola lite! Have a nice dag!!

1 kommentar:

Viktoria ♥ sa...

Ja idag har vädret varit helt fantastiskt. Hoppas ni hade de mysigt på stan :) Vilken dag blir det shopping nästa vecka och med vem? Puss