onsdag 29 april 2009

Shoppingdag!




Hem ljuva hem säger jag bara, jag är helt slut i armarna, axlarna och fötterna.
Det är jobbigt att shoppa och ännu jobbigare när man har oanvända skor på sig som ger stora skoskav! Men det är kul också :) Jag & Basse tog tåget till V-rås idag för en shoppingrunda.
Och för en gångs skull hittade jag en massa fina grejer. Skitkul !
Kom med med två par skor lite kläder och lite pysselgrejer, riktigt bra blandning.


Vi stannade åt och lunch på Gränden också, riktigt gott.
Och Basse provade skor haha, verkligen rätt storlek :)


Kom faktiskt hem med ett par korallfärgade tygskor, inte alls min stil men dom va jättefina så va gör de.
Nu ska jag vänta på att H kommer hem så vi kan åka och handla mat, sen ikväll blir det lite pyssel. Hoppas ni haft en bra dag!

5 kommentarer:

Viktoria ♥ sa...

Ojojoj vad du har shoppat :) Av det man ser på bilderna så ser du ut att hittat massa fint. De korall färgade skorna var kanon snygga ;) Puss

Nathalie sa...

Va kul att du hittade massor gumman :) Och vad man ser på bilderna så ser det ut att vara massa snyggt. Nu blir man ju inte bara lite shopping sugen.. Puss

♥ Fyra årstider sa...

Tack gulliga du för din kommentar. Shit va kul att få handla så mycket kläder. Jag är tok dålig på det..men inredning blir det desto mer.
Kram Lotta

MammaRebecca sa...

Håller med alla, du ser ut att hittat massa snyggt:)

Sebastian sa...

Tacka mig för skorna;)!