tisdag 14 april 2009

Träning & resa bokat!


Nu har det äntligen kommit en första blomma på min växt.


Den är så fin, ljusrosa och lite ullig :)


Idag har det varit en riktig träningsdag, dagen började med att jag cykla ner till jobbet fram och tillbaka. Inte så mycket men...efter det blev det inskrivning på citygym med Albana och ett jobbigt träningspass efteråt. Så imorgon får jag nog stå ut med tränigsverk, men det är underbart! :)

Sedan hem en sväng för att få i mig lite mat för att sedan gå ut igen på en powerwalk. Vi har varit riktigt duktiga idag!!
Måste träna kroppen lite nu för den 4:e Maj åker jag och kussen ner till Nice, ska bli så kul. Allt är bokat och klart och det ska bli så skönt att få lite semester med sommar & sol!!Nu måste det bara inhandlas lite nya sommar och vårkläder :) Så är allt perfekt!

Nu ska jag städa lite här hemma sen åka och hämta balkongmöblerna jag fått av mamma & Magnus. Hoppas ni haft en bra dag!

3 kommentarer:

Prinsessans Mamma sa...

vilken söt blomma :) avundsjuk jag blir på dig at du sak åka utomlands :)

Nathalie sa...

Va roligt att du äntligen kommer iväg.. du som velat åka så länge nu :) Ni kommer nog att ha grymt skoj tillsammans gumman. Puss

Fröken svår sa...

tack så mycket:)