lördag 18 april 2009

God middag!

Nu har vi precis ätit en supergod middag. Jag lagade lövbiff m. klyftpotatis och till det hade vi tzatziki och vitlöksbröd. Så nu är jag riktigt mätt, för en gångs skull lyckades jag :)
Nu blir det lite smultronglass till efterätt, behöver nåt sött efter all vitlök.
Idag har jag jobbat ett kort jobbpass, gick grymt snabbt så det var skönt.
Ikväll vet jag inte alls vad jag ska hitta på, synd att det var så kallt ute annars hade jag gått ut direkt. Men är sugen på att hyra Australia, den verkar vara så bra!!
Men innan det återstår det bara att städa bort allt i köket, puuh va jobbigt !
Ha en bra kväll allihopp.





Den här söta lilla söta blomsprutan fick jag med hem från jobbet häromdagen, tycker den är så söt. Den fick joina dom andra grejerna på hyllan!

2 kommentarer:

Viktoria ♥ sa...

Va roligt att du lyckades med maten för en gång skull ;) haha.. Trevlig kväll gumman! Puss

Therese sa...

Hejsan! :)
Kul att höra från dig! Tack så mycket, äntligen börjar jag trivas här hemma när man får mer som man vill ;-)
Ja, skorna blev jag superkär i, dom är så sjutk snygga! :-)
Allt är bara bra med mig, hur är det själv :)?
Kram