torsdag 9 april 2009

GRATTIS!!

Idag fyller min älskling år, grattis till dig!
Ännu ett år har gått och nu blir han 24, oj vad mycket det kändes och skriva de :) Men jag är inte så långt ifrån jag heller, det går nog snabbt sen är man där.

Har blivit ett långt jobbpass idag, 11 timmar...usch vad trött jag var när jag slutade. Så här runt påsk så blir det mycket arbete, jobbar påskhelgen också så det blir ingen påskmiddag här inte!
Efter jobbet begav jag mig hem till H:s föräldrar för lite tårta och fika! Fina presenter hade han fått också. Min ska han få alldelles strax och jag hoppas han blir glad. Han får ju precis som han önskat sig :) Tycker det är så svårt och köpa till killar, så lika bra att köpa det han helst vill ha. Nog om det!

Imorgon blir det en träff med Albana, vi ska ta en långpromenad sedan blir det en fika.
Ska bli trevligt! På kvällen ska jag skjutsa pappsen till Arlanda, han ska åka till Thailand igen. Lyx!
Och jag kommer sakna han, jag är en riktig pappagris :)
Hoppas ni haft en bra dag allihopp!

2 kommentarer:

Viktoria ♥ sa...

Stort Grattis Hasan! ;)

Anneliie Hultberg sa...

klänningen är från nelly. men den kostar 1200 så de e ju inge men har råd med tyvärr :(