lördag 11 april 2009

Tjejkväll!

Dagen började med ett jobbpass, gick riktigt fort som tur var för jag var ganska trött.
Efter jobbet var jag & H bjuden på middag hos hans syster. Åhh va god mat det var! Och inte bara en rätt heller utan 4!! Hon är riktig mästerkock.
Just nu sitter jag här och väntar på att tjejerna ska dyka upp.
Jag är klar för en gångs skull, det har nog aldrig hänt...jag brukar nästan alltid vara sist :)
Hoppas att kvällen blir rolig nu, jag längtar verkligen efter att få dansa!! Blir ingen alkohol ikväll heller, för jobbet kallar halv 10 imorgonbitti. Men man kan väl ha kul utan de, hoppas jag :)
Nu ska jag hälla upp snackset!! Ha en kul påskafton allihopp!!

1 kommentar:

Viktoria ♥ sa...

Tack gumman :) Jag hörde att ni hade haft trevligt igår, va roligt! Jag hann aldrig hem innan ni gick ut :( Puss