torsdag 16 april 2009

God Morgon!



Blev lite sovmorgon idag, men jag skulle kunna sova ännu längre är så trött. Har väl inte kunnat sova normalt inatt med den här träningsverken, plus att jag blivit väckt några gånger. Men vart har det fina vädret tagit vägen? Nu får det komma tillbaka så man blir på bättre humör :)
Idag måste jag verkligen ta tag i städning och disk här hemma, låter inte lockande precis. Men måste göras!
Sen i eftermiddag är det dags för jobb, men sen är jag ledig hela helgen ska bli så skönt :)
Igår klickade jag hem den här fina bikinin från H&M, men tyvärr så kommer den nog inte hinna komma innan jag åker. Synd, men i sommar kommer den bli flitigt använd. Om den passar förstås!
Ha en bra dag allihopp.

2 kommentarer:

Viktoria ♥ sa...

Den tittade jag också på när sommarkatalogen kom ut men bobisarna ryms ju inte i den tyvärr :( Ha en bra dag med städ och disk och därefter jobb :) Puss

Viktoria ♥ sa...

Haha ja vem vet, återstår att se ;) Ja förhoppningsvis så säger det bara swish som sagt och då är h*n äntligen snart hos oss!! Puss