onsdag 15 april 2009

Gladiator

Glöm bort det jag sa igår om att träningsvärk var underbart, fyfasen vad ont jag har i armarna. Kanske skulle ha tagit det lite lugnare, men va tusan!! Idag har jag mätt mig också, så nu får vi se hur det ser ut efter några veckor. Ska skippa vågen helt, för den kan man ändå inte gå efter.
Bästa resultatet är att mäta sig, och se på det viset.
Just nu är jag ute efter ett par gladiator, dom verkar hänga med den här sommaren också.
Fast i lite rockigare modeller.
Har hittat dom här på Dinsko, ska inhandlas direkt lönen kommer. Såå himla snygga!!
Idag är det jobb som gäller, och ikväll blir det myskväll och film med tjejerna!


2 kommentarer:

Lina sa...

vilka snygga skor :) ja det är inte kul med träningsvärk men då vet man att de ger resultat.. kram

Sebastian sa...

Skitsnygga!