fredag 17 april 2009

Heldag med tjejerna

Idag har det blivit en riktig heldag med mina vänner Nathalie, Viktoria och lillskrutten såklart, har varit riktigt trevligt :)
Heldagar med vännerna behövs verkligen ibland.
På dagen blev det att laga lite mat för att sedan vara ute i lekparken, och nu på kvällen blev det mys i soffan med en varsin godispåse!
Jag var faktiskt värd den där godispåsen eftersom jag startade dagen med en powerwalk med kussen.
Så idag har man verkligen fått prata av sig, för det är inte en tyst stund med någon av oss kan jag säga.
Varken kussen eller vännerna :)
Jag och syrran har varit bjudna på grillpremiär idag också hos mormor & morfar, åh vad jag älskar grillat...finns det nåt godare.
Jag var ju ledig nu hela helgen men självklart åkte man på att jobba några timmar imorgon iaf på eftermiddagen, så nu missa jag träningen också. Inte kul!
Men jag får hoppas att jag blir lyckligare den 25:e :)
Nu säger jag godnatt är riktigt trött.


Inga kommentarer: