måndag 6 april 2009

Ny vecka!

Då var vi inne på ännu en ny vecka, men inte mig emot för då är sommaren snart här!!
Idag är solen tillbaka, riktigt skönt. Jag ska tvätta av stolarna till balkongen och sätta mig en stund och bara njuta av solen.
Annars så är det tvätt som står på schemat, jag börjar inte jobba förns kl 5 idag så då hinner jag med lite nu på förmiddagen. Rätt skönt och börja så sent för då hinner man njuta av vädret nu på dagen!

Igårkväll satte jag äntligen upp tavellisten, så nu är det klart på den väggen.
Blev jättefint med väggtexten och tavellisten brevid, får visa er bilder någon annan dag!
Nu är det bara listerna kvar som aldrig verkar komma upp, slö karl man har! Men annars får jag försöka ge mig på det själv, är nog inte såå svårt kan jag tro :)
Ha en härlig dag!!

1 kommentar:

Nathalie sa...

As tråkigt :( Ville bara strypa honom efter. Puss