måndag 20 april 2009

2 veckor kvar


Idag är det exakt 2 veckor kvar tills jag och kussen drar till Nice. Vad jag längtar, det ska bli så kul! Skönt med lite sol och värme. Ser fram emot en shoppingdag nästa vecka också så att jag har nåt att ta på mig :) Gladiatorskorna är iaf beställda nu, dom borde komma vilken dag som helst. Hoppas dom är lika fina i verkligheten.
Idag är jag ledig, så det blir att umgås med mammsen hela dagen. Och så blir det träning lite senare mot kvällen och förhoppningsvis lite solning efter det. Man blir ju bländad när man kollar på dig själv, hehe.
Nu ska vi åka in till stan. Ha en bra dag everyone!!

4 kommentarer:

Fröken Fräken sa...

Tack för dina snälla ord hos mig!
Vad härlgit det låter med en resa till Nice, det skulle jag inte säga nej till!!

Viktoria ♥ sa...

Ja speciellt om man följer det där så verkar det väldigt jobbigt och vänta en tjej ja ;) Ja vi har ju sagt kille ända från start så det tror ju vi också på :) Puss

MammaRebecca sa...

Härlig bild, man blir ju inge avensjuk iallfall;)

Nettan sa...

Hoppas du får en riktigt trevlig resa! Jag var där förra sommaren å det är verkligen underbart!!
Kram Nettan