onsdag 1 april 2009

VÅR

Idag har varit en riktig vårdag, hoppas att våren är här för att stanna nu. Skulle vara underbart! Och vilken värme det var på balkongen i morse, det ända som fattas nu är möbler dit ut.
Men jag har bestämt mig för att köpa så sköna möbler som möjligt istället för snygga.
Så där ute kommer att hamna en soffa sen får vi se vad jag hittar för andra möbler till de :) Kommer ha dynor och parasoll i någon fin färg istället plus massa fina blommor!
Längtar bara tills man kan sitta där ute och äta frukost eller en varm sommarkväll. Idag har jag jobbat, och imorgon väntas ett 12 timmars-pass som jag verkligen inte ser fram emot. Men sedan är jag ju ledig så jag får stå ut! Syster börjat sin praktik imorgon också på Willys, hoppas att det kommer gå bra! Nu ska jag titta på Fråga Olle, askul att det har börjat igen :)
Ha en mysig kväll!

1 kommentar:

Viktoria ♥ sa...

Vi har myst på balkongen i solen riktigt länge idag och det var helt underbart. Längtar bara till man kan plantera massa blommor :) Puss