tisdag 31 mars 2009

Ny vecka

Nu har det gått några dagar igen, förlåt :)
Det har bara varit massa jobb för min del, men nu återstår bara 2 dagar till sen är jag ledig en HEL helg! T.o.m fredagen, det har inte hänt på ja, jag vet inte hur länge.
I helgen väntas massa kalas. På fredag är det Elion som redan blir 3 år och söndagen är det syster som ska firas! Ja som ni förstår kommer det bli mycket godsaker och tårta i helgen :)
Inge bra med tanke på att jag skulle sluta med allt sånt nu och börja ut och motionera.
Har iallafall börjat cykla till jobbet, hoppas det håller i sig ! Och om det gör de så ska jag nog ta att köpa mig en ny cykel tills våren...behöver en med växlar känner jag.
På fredag blir det nog en vända till V-rås för inhandling av presenter, hoppas förstås på lite shopping till mig själv också! Har bestämt att jag ska börja lägga lite mindre pengar till hemmet nu och lägga dom på lite nya kläder istället. Känns som det behövs, och lite nya vårkläder skulle ju inte skada :) Blev ett långt inlägg här men nu ska jag strax gå och lägga mig.

1 kommentar:

Sebastian sa...

Kläder prioriteras alltid:D!