lördag 21 mars 2009

Heldag i V-rås

Idag har jag haft en heldag i Västerås med mamma & Magnus.
Vi har åkt runt hela stan känns det som till olika butiker, men det var kul.
Va en sväng till Ikea där jag fick med mig Liatorp Sidebord hem, det kommer nog passa bra i vårat vardagsrum. Vitrinskåpet skulle ha blivit för stort.
Blev såklart lite mer smågrejer som fick följa med som alltid.
Vi åkte förbi inredningsbutiken Coutryhouse också, åhh vilken mysig liten butik. Kan jag verkligen rekommendera :)
Skulle förbi stan också och köpa en skinnjacka som jag spanat in tidigare, men den fanns inte kvar. Så tråkigt, men det blir en ny dag och ett nytt försök nästa vecka för att titta om jag kan hitta nån annan. Skinnjackan är ju ett måste den här våren!
Resten av kvällen ska jag bara ta det lugnt och njuta av ledigheten, för imorgon är det
fixardag hos oss. Blir att sätta dit lister, sätta ihop möbler och massa! Så bilder kommer imorgon :) Ha en mysig lördagskväll !

Inga kommentarer: