tisdag 10 mars 2009

A new day

Idag när jag vakna hörde jag hur posten slängde ner ett lite större paket i brevlådan. Så jag sprang upp för att kolla och det var min ring som äntligen har kommit :)
Har beställt av en tjej som gör egna smycken, har även köpt massa julklappar från henne.
Men nu var det dags för nåt till mig själv. Fick välja själv vilket ord som skulle stansas in, så jag tog Believe det ordet tycker jag om. Och fin blev den !


Idag jobbar jag eftermiddag var skönt med sovmorgon, så trött som jag var igår behövde jag det. Jobbade först 10-timmarspass sen efter jobbet åkte jag hem till en vän som färga mina ögonbryn och fransar. Synd bara att jag har så lite ögonbryn, vill ha sånna där tjocka fina!
Men det blev bra iaf nu känner man sig lite fräschare och slipper måla om man vill.
Nu ska jag ta och äta lite frukost, sen göra mig klar för jobbet.
Have a nice day!

2 kommentarer:

Viktoria ♥ sa...

Ringen var jätte fin gumman, puss

Prinsessans Mamma sa...

va söt ring :)