tisdag 24 mars 2009

Nya bänken!

Här kommer lite bilder på nya bänken, bättre sent än aldrig :)

För er som lägger märke till sladden (säkert dom flesta ) så är den inte fixad än, måste förlänga den :)
Den här lyktan fick jag med hem från Arboga förra veckan,
gillar den verkligen! På halva priset också riktigt fynd!
Idag har det varit ett jobbpass, sedan har jag ägnat mig åt det stora tvättberget.
Blev lite matlagning och tv-mys med syster & Malin också! Nu ska jag kolla vidarepå "Christine" grymt rolig serie :) Hoppas ni haft en bra dag!

3 kommentarer:

Nathalie sa...

Det blev jätte fint gumman =)

Viktoria ♥ sa...

Kalas fint ;) Den är väldigt liten i verkligheten, det tror man inte när man ser den på bild.. Skönt att du känner dig bättre! Det är Alexandra.. Puss

Fröken svår sa...

Jätte fint.. jag har oxå liatorp hemma:)