fredag 27 mars 2009

Sick again

Igår började febern komma tillbaka igen, kan jag inte bara bli helt frisk nångång.
Så idag blev jag hemma från jobbet, hoppas bara att jag kan jobba helgen nu.
Har varit på så himla dåligt humör nu flera dagar i rad, stackars Hasan och Annelie som fått stått ut med mig. Men det beror nog på att jag inte mår helt bra i kroppen.
Igår kom Stefan över och hjälpte mig att sätta upp väggtexten, så nu är den äntligen uppe på väggen! Tack !! Visar bilder på den någon annan dag!
Fick även besök av Nathalie och skrutten igår kväll, va så längesen vi träffades nu så det var kul :)
Idag ska jag bara vila och vila så jag kanske blir frisk snart!
Hoppas ni andra har en bra dag iallafall!

3 kommentarer:

Sebastian sa...

Men stackare! Krya på dig nu...

Nathalie sa...

Majskrokar =) Hoppas du blir bättre nu tills i morgon när det är dax för jobb. Puss

Prinsessans Mamma sa...

Tack :) Ja de har allid varit våran önskan med en av varje :) Hoppas allt är bättre med dig.. Kram