måndag 23 mars 2009

Måndag och ny vecka

Då har en ny vecka dragit igång igen, tiden går så snabbt.
Idag är jag hemma från jobbet, jag är sjuk. Men det börjar gå åt rätt håll iallafall febern börjar gå bort men mår fortfarande inte bra i halsen och kroppen.
Så som ni förstår blev det inte mycket gjort här igår, så tråkigt när vi hade planerat att få allt klart! Får se om det blir idag istället, hoppas :)
Så idag ska jag inte göra nåt annat än att sitta och slöa här hemma, usch vad tråkigt det är.
Jag som måste ha nåt att göra helatiden!
Jag får väl försöka hitta på nåt att sysselsätta mig med här hemma.
Ha en bra dag! Puss

2 kommentarer:

Sebastian sa...

Bara nu inte jag får nåt skit igen hehe! Krya på dig:)

Viktoria ♥ sa...

Krya på dig gumman! Men du kanske bara behöver ligga i sängen så går nå febern ner ska du se, fast du inte tycker om det ;) Puss