lördag 14 mars 2009

Kvällen

Ikväll har det vart massa mys här hemma, jag och älsklingen har lagat god mat (som inte blev så god tyvärr). Vet inte vad jag gör för fel, jag är väl oduglig helt enkelt haha :)
Jag skulle faktiskt väldigt gärna vilja gå en matlagningskurs så man fick lära sig lite, då kanske det blir lite roligare att laga mat också!
Just nu är det Melodifestivalen, och vilken låt ska då vinna? Jag tycker nog Alcazar, deras låt var riktigt bra plus att det var lite ös i den. Ballader förstår jag inte vad dom har där att göra.
Ikväll blir det en tidig kväll, eftersom jag bara sovit 4 timmar inatt. Blev en sen kväll igår med tjejerna, så när jag sen skulle gå och lägga mig halv 3 kom jag på att min tid blivit ändrad och jag började halv 8. Panik! Så det blev en trött dag idag kan jag säga.
Nu är det duschen sen läggdags!
Godnatt på er, hoppas ni haft en mysig lördag!

Update: Min låt vann såklart inte, men det är som vanligt! Men hon kanske har större chans att ta hem Eurovision så vi får väl hoppas på det iaf :)

Inga kommentarer: