onsdag 25 mars 2009

Lycka

Idag har jag varit ledig, då har jag passat på att vara ute lite i det fina vädret.
Lite kallt var det men huvudsaken att solen är framme. Jag & syster var ner på stan och tog en fika med Emma. Jag tog en kladdkaka som jag trodde jag skulle få njuta av, men inte kände jag någonting av vad den smaka. Jädrans förkylning :)
Efter det blev det en sväng in till Epok, jag fick med mig ett väggord hem som har varit slut i lager innan. Men nu fanns det hemma igen så då var det bäst att passa på!



Vet inte riktigt vart jag ska ha de, får stå på byrån i sovrummet så länge!
Nu ska vi åka och handla lite godis till filmen, skulle träffat tjejerna men känner mig inte på topp än så det får bli imorgon kanske. Ha en mysig kväll!

2 kommentarer:

Prinsessans Mamma sa...

Ja den där har jag me :) så himla fin.. Hon blev alldeles överlycklig här hemma på morgonen :)

Viktoria ♥ sa...

Tack gumman :) Ja den har börjat ta fart något rejält nu i storlek, men det får man väl bara räkna med ;) Pusss