söndag 15 mars 2009

Skåp!

Idag har det varit en tråkig jobbardag, jag hade mycket hellre spenderat den ute i det härliga vädret. Hoppas att det fortsätter nu bara så tiden går snabbt tills sommaren är här.
För den längtar jag verkligen till, västkusten och maybe London!
Får se jag och kussen ska ha en diskussion nästa vecka om det sistnämnda.
Men nu till verkligheten :) Jag och H sitter här i soffan, han kollar Beck och jag sitter och kollar på skåp eller bänk till vardagsrummet.
Måste verkligen köpa ett nu så vi får klart i det här rummet. Blev ju inget tidigare pga att det skåpet jag skulle ha hade utgått.
Men just nu funderar jag på dom här två!
Det lutar åt Liatorp för jag vill helst ha vitt, men Trollstaskåpet gillar jag mest och det skulle passa bäst här hemma. Så synd bara att det bara finns i svart.
Vi får se nästa helg om det blir en liten tripp till Ikea :)
Nu ska jag vara lite social, snart är det sängen som gäller. Godnatt!

1 kommentar:

Viktoria ♥ sa...

Bestämt dig vilket skåp det blir? :) Dom är så himla fina båda två.. Puss