söndag 8 mars 2009

Helgen!

Då var helgen nästan över och jag är nyss hemkommen från mormor & morfar där jag och syster blev bjudna på middag. Alltid lika härligt att bli bjuden :)
Det har varit en väldigt lugn helg, fredagen spenderades med pappsen. Vi kollade lets dance och moffade massa godis.
Igår jobbade jag hela dagen så när jag kom hem lagade jag & H tacos sen blev det mys med film.
Idag har det inte blivit mycket gjort förutom middagen, var ut en sväng till mammsen och sprayade mina korgar till tv-bänken. Dom ska bli vita, men det blir nog en sprayning till!
Nu ska jag strax kika på parlamentet, känner för lite skratt :)
Först tänkte jag bara visa några nya köp!

Välkommen-skylten hitta jag på Epok,
den får hänga där tills jag beställer mitt nyckelskåp som jag ska ha.
Postlådan vet jag inte riktigt vad jag ska lägga i än, den är bara så söt!
Ha en mysig kväll puss!

2 kommentarer:

Viktoria ♥ sa...

Vad fint det blev gumman! Postlådan är super söt, måste inskaffa en till pyrets rum sen när det ska fixas :) Puss

Nathalie sa...

Hej gumman! Skulle vara kul att ha en bakdag så vi kan väll se på torsdag. Va fint det blev med postlådan och hjärtat :) Puss