onsdag 18 mars 2009

Sovrummet!

Vilket härligt väder vi har :) Hoppas det fortsätter!
Jag är nyss hemkommen från ett långt möte på jobbet.
Så nu är jag ledig ett par timmar sen är jag tillbaka igen för ett jobbpass.
Hade egentligen tänkt och åka iväg på lite shopping men det hann jag tyvärr inte, får ta det imorgon istället. Behöver lite prydnadssaker, som ljusstakar och sådant, lite smått & gott :)
Måste börja få klart allt nu, alla smågrejer, tavlor och sådant måste upp.
Så här blev det i sovrummet när jag fick upp spegeln över
byrån.
Lite dåliga bilder dom är tagna med mobilen, så färgerna gör sig inte riktigt rätt. Plus nån konstig fläck på bilden, men man ser iaf :)
Mina älskade ljusstakar från Ikea, dom är så fina.
Nu ska vi äta lite här hemma, ha en bra dag!

8 kommentarer:

malin sa...

Va fint de blev :)

Viktoria ♥ sa...

Det blev jätte fint gumman! Vill också kunna ha en skänk någonstans med massa fina saker på :) haha.. Puss

Prinsessans Mamma sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Prinsessans Mamma sa...

Grymt snyggt med den vita.. har varit trött på min svartbruna i ett halv år nu.. Men bytas ska den!! Fint du börjar få det hemma :)

Nathalie sa...

Det blev jätte fint gumman :) Puss

Viktoria ♥ sa...

Tack gumman. Nej jag kommer nog inte ha några som helst problem att trivas i skorna ;) Puss

Nathalie sa...

Tack gumman! Jag kunde inte låta bli att köpa dom när jag såg dom.. så häftiga =) Puss

Nettan sa...

Va fint det blev med spegeln å byrån. Hoppas du får tid å komma ut å shoppa lite nytt, alltid trevligt! Ha en mysig helg!
Kram Nettan