fredag 10 april 2009

GODNATT

Nu säger jag godnatt, är så himla trött efter en bildfärd till Arlanda där jag lämna av lilla pappsen. Kommer sakna han dom här 2 veckorna, hoppas det går snabbt :)
Idag har jag haft en mysig fika med Albana, så idag har jag verkligen fått prata av mig kan jag säga. Det roliga är att hon är precis lika pratig som mig, så det blir inte en lugn stund.
Imorgon blir det först en jobbpass sen tjejkväll hos mig med utgång.
Ska bli riktigt kul då det inte blir så ofta vi träffas allihoppa. Men imorgon gör vi det och jag tror det kommer bli en toppenkväll! Dock blir det nog proppfullt på utestället här i stan, men ska bli kul att dansa av sig lite var ett bra tag sen nu :)
Nu väntar sängen! Glad Påsk på er förresten!!

2 kommentarer:

Viktoria ♥ sa...

Glad Påsk gumman! :) Puss

Prinsessans Mamma sa...

Tack :) vi tycker det är viktigt att vara ute mycket med henne :) De är ju såå himla mysigt också :) Ha en bra kväll.. Kram