tisdag 7 april 2009

Mysig dag!

Ser ni nu har dom små videungen börjat slagit ut, dom är så sööta!
Idag har nästan hela dagen spenderats hos min "svägerska" och hennes busungar. Vi har lekt, busat och babblat i flera timmar! Tiden bara rann iväg och plötsligt var det kväll. Så nu är jag trött, men trevligt har vi haft :)
Innan jag åkte till Suzan så hann jag med en sväng och köpa present till min H som fyller år på torsdag. Så nu är den klar och jag tror han kommer bli riktigt nöjd !! Får vi hoppas iaf!!
Nu ska jag vara hemma en liten stund och varva ner, syster är här så jag ska vara lite social.
Sen lite senare blir det kanske en sväng till H:s andra syster, om jag orkar. Deras kusin från Kosovo kommer på besök...så jag hoppas att jag inte har somnat då :)

2 kommentarer:

Viktoria ♥ sa...

Har du köpt ny kamera eller? Bilderna blev ju kanon fina :) Puss

Anonym sa...

Va fint med videung i blommorna :) dags för mig att plocka också kram