lördag 4 april 2009

Härliga dagar!

Vilket underbart väder vi har, man blir på så bra humör när solen och värmen tittar fram.
Idag har jag & H varit en sväng till Västerås, blev några presenter till syster som fyller imorgon och lite kläder till H.
Själv kom jag hem med ett par nya leggins, så tråkigt. Hittade ingen jacka heller.
Men inte så lätt och hitta när man har en karl som stressar. Får göra ett nytt försök någon annan dag utan honom :)
Igår kväll blev det bowling och lite alkohol med två vänner till oss, var jättetrevligt då vi inte träffats på länge. Efteråt blev vi lite hungriga så detblev en sväng förbi kebaben.
Tack för en kul kväll !
Nu ska jag strax bege mig ut till mammsen, ikväll blir det nog en träff med tjejerna får jag hoppas :) Var föör längesen nu! Ha en bra dag!

3 kommentarer:

EMMA sa...

Haha vet hur det där är när man är i v-ås. Mats är precis lika dan. Står utanför affären och stampar!

Sebastian sa...

Attans att de inte blev nån jacka, har de fått in vårskor överallt?

Daniela Hällström sa...

ja verkIigen ;) hehe! ja jag har lart mig en laxa nu, aldrig mer metro sjalv pa natten :P ha det bast martina! kram