söndag 5 april 2009

Födelsedagskalas!

Idag har vi haft kalas för syster som blivit ett år äldre. Grattis syster :)
Säger även grattis till en av mina bästa vänner Therese som också fyller år idag.
Vi har gjort smörgåstårta och även hallontårta och det blev såå gott, så nu har jag väl ätit för en hel vecka. Syrran blev jätteglad för alla sina presenter, inte så konstigt med tanke på att hon fick allt hon önska sig. Jag vill också fylla år och få massa fina presenter :)
Jag har iallafall unnat mig lite fina tulpaner idag, var ut igår och plocka lite videung också och det blev rätt fint tillsammans. Hoppas bara dom små sakerna slår ut snart!



Nu ska vi mysa i soffan till en film, hoppas ni haft en bra söndag även om vädret inte varit på topp tyvärr.

1 kommentar:

Viktoria ♥ sa...

Ja parfymen luktar så himla gott :) Vad fina tulpanerna blev med videungen till, måste också ut och plocka lite tror jag ;) Puss